티스토리 뷰


 

 


Sea Of Heartbreak - Don Gibson

The lights in the harbor
don't shine for me
I'm like a lost ship lost on the sea

항구의 불빛은
나에게 비치지 말아다오
난 길 잃은 배와 같은 신세

This Sea Of Heartbreak
Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear, I'm on the sea of tears Sea Of Heartbreak

상심의 바다를 표류한다네
외로움이 밀려드는 상심의 바다
그대를 품에 안았던 추억들은 얼마나 성스러웠던가요
그대 다시 나의 연인이 되어 줄 수는 없나요
나는 눈물의 바다 상심의 바다 위를 떠돈답니다.

Now how did I lose you
Where did I fail
Why did you leave me always to sail
This Sea Of Heartbreak

어떻게 그대를 잃어 버린 걸까
어디서 잘못을 한 걸까
그대 왜 날 떠난 건가요
나는 언제나 상심의 바다 위를 헤매입니다.

Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear I'm on the sea of tears
Sea Of Heartbreak

상심의 바다를 표류한다네
외로움이 밀려드는 상심의 바다
그대를 품에 안았던 추억들은 얼마나 성스러웠던가요
그대 다시 나의 연인이 되어 줄 수는 없나요
나는 눈물의 바다 상심의 바다 위를 떠돈답니다.

Oh what I'd give to sail back to shore
Back to your arms once more
So come to my rescue
Come here to me,
Take me and keep me away from the sea

해안으로 다시 돌아 갈 수 있다면
그대의 품안으로 돌아갈 수만 있다면
무엇이든 할께요 날 구하러 와 주세요
이리로, 내게 오세요
나를 이 바다에서 끌어내 언제까지나 지켜주세요

This Sea Of Heartbreak
Lost love and loneliness
Memories of your caress, so divine
I wish that you were mine again
My dear I'm on the sea of tears
Sea Of Heartbreak

상심의 바다를 표류한다네
외로움이 밀려드는 상심의 바다
그대를 품에 안았던 추억들은 얼마나 성스러웠던가요
그대 다시 나의 연인이 되어 줄 수는 없나요
나는 눈물의 바다 상심의 바다 위를 떠돈답니다.

On the Sea Of Heartbreak
I'm drowning in sea of heartache  

이 상심의 바다에
나는 빠져들어갑니다

 

more/less

.

.

.

.

.

 원곡보다 신납니다.

댓글