티스토리 뷰


가수별 The Power Of  Love
 


 
The whispers in the morning
Of lovers sleeping tight
Are rolling like thunder now
As I look in your eyes
서로를 안은채 아침을 맞이하던
연인의 속삭임은
당신의 눈을 들여다 보는 이순간
천둥처럼 내 귓가에 멤도네요.
I hold on to your body
And feel each move you make
Your voice is warm and tender
A love that I could not forsake
 
나는 당신에게 매달려
당신의 모든 숨결을 느낍니다.
당신의 목소리는 따뜻하고 감미롭죠.
당신은 내가 저버릴 수 없는 사랑이예요. 
Cause I'm your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can
나는 당신의 여자 
당신은 나의 남자이기에
당신이 내게 다가올 때마다
난 내가 할 수 있는 모든 걸 할 거예요
Even though there maybe times
It seems I'm far away
Never wonder where I am
Cause I am always by your side
 
비록 내가 멀리 떨어져 있는 것처럼
보일 때가 있더라도
내가 어디 있는지 궁금해하지 말아요
난 항상 당신 곁에 있으니까요
We've heading for something
Somewhere I've never been
Sometimes I am frightened
But I'm ready to learn of the power of love
우린 경험해 본적없는 곳을 가고 있어요
때론 겁이 나기도 하죠
하지만,전 사랑의 힘을 배울 준비가
되어 있습니다.
The sound of your heart beating
Make it clear suddenly
The feeling that I can't go on is light years away
당신의 심장 뛰는 소리로 전 알 수 있어요.
어느새 우리의 사랑이 지속될 수 없다는
불안감은 저멀리 사라져 버려요
 

Vienna Symphonic Orchestra - The Power Of  Love

Air Supply - The Power Of  Love

Celine Dion - The Power Of  Love
 
 Jennifer Rush - The Power Of Love
  

'The Power Of Love'<Guitar music>
Laura Branigan - The Power Of Love

 
 현재 이 노래가 Play되고 있습니다.
 
 
 


댓글