티스토리 뷰




ooooooooooooooooooooo



|||||||||||||||||||||||||||||


한번 웃어 보아요...
활짝~~



Seven tears have flown into the river
Seven tears are run into the sea
If one day they reach some distant waters
Then you'll know
It's sent with love from me
눈물이 강물속에 떨어집니다
눈물이 바다로 흘러갑니다
언젠가 다 흘러가고나면
내 사랑과 함께 흘러갔음을
알게될 겁니다


Here I stand, head in handHead in hand
Lonely like a stranger on the shore
I can't stand this feeling any more
Day by day
This bird's all grey
And if dreams were riddles
I would fly
But they ain't and that's
the reason why
나는 해변의 길손처럼
머리를 감싸쥔 채
무척이나 외로워하고 있습니다.
이런 기분을 더이상 견딜 수 없습니다
세월이 흘러
저 새들도 다 늙어버리고 말겠지요
내가 원하는 대로 할 수만 있다면
그대에게로 날아가련만
그렇지 못하니 그것이 슬프답니다


Oh my darling, oh my pretty lady
Golden star that leads to paradise
Like a river's run into the ocean
I'll come back to you four thousand miles
나의 사랑 나의 어여쁜 그대여
황금빛 별들이 낙원으로 인도하듯이
강물이 바다로 흘러가듯이
나도 그대에게로 돌아가렵니다


Oh my darling, oh my pretty lady
Golden star that leads to paradise
Like a river's run into the ocean
I'll come back to you four thousand miles
나의 사랑 나의 어여쁜 그대여
황금빛 별들이 낙원으로 인도하듯이
강물이 바다로 흘러가듯이
나도 그대에게로 돌아가렵니다


Oh my darling, oh my pretty lady...
나의 사랑 나의 어여쁜 그대여...







more/less
.
.
.
















댓글