티스토리 뷰

 
 
Saddle the Wind


사용자 삽입 이미지



It's my dream to see the world and fly like a bird on the wind
to be free from the cares of the world
이 세상을 바라보며 바람에 실려 나는 새처럼 이세상의 모든 근심
걱정으로부터 자유롭게 날고 싶은 것이 나의 꿈이랍니다.

And never go home again  saddle the wind
I'd like to saddle the wind  and ride to wherever you are
그리고 다시는 결코 돌아오지않을겁니다.
바람에실려 바람에 실려서 날고싶어요
당신이 있는 어느곳이라도 말이죠.

And you'll smile and cry and welcome me
oh my darling that's how it's gonna be
그럼 당신은 기꺼이 미소를 지으며 눈물을 흘리고
나를 기꺼이 반겨주겠죠. 오 나의 사랑이여
 난 그렇게 되고 싶었던거에요.

saddle the wind  I'd like to saddle the wind
and ride and ride till I'm by your side
And you'll laugh and cry and welcome me
oh my darling that's how it's gonna be
바람에 실려 바람에실려 날고싶어요
당신곁에 가까이 다가갈때까지 바람타고 날아가고 싶어요.
그럼 당신은 미소를 지으며 눈물을 흘리고 나를 기꺼이 반겨주겟죠
오 나의 사랑이여 난 그렇게 되고싶었던거에요.

oh my darling that's how It's gonna be
oh my darling that's how It's gonna be
오 나의 사랑이여 난 그렇게 되고싶었던거에요.
오 나의 사랑이여 난 그렇게 되고싶었던거에요.



Saddle The Wind - Lou Christie

바람에 날려 - 하남석

바람에 날려 - 김재성
Saddle The Wind - 찬찬

댓글